MORRNMORRN!

Vaknade för typ 6 timmar sen men aja. Har kollat på Star Wars sen jag vaknade. Snart har jag sett alla. Vet att jag skulle se dom med Elsa men tyvärr gumman, kunde inte vänta! Håller även på att planera inför ikväll. Vi (är inte hundra på vilka det är än) ska fira mig i Hammarbysjöstad. Det är någon annans fest men what ever! Kommer bli kulkul hoppas jag. Efter ska jag sova hos Elsa och Berfin kanske också ska det. Om hon bara vill vakna och kolla hennes mobil nån gång! Hatar att hon sover till typ 3, hela dagen försvinner ju för fan! Ska kolla klart på filmerna och sen försöka få tag på Berfin. Skulle nämligen vara med henne innan festen. C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0