MIN FÖDELSEDAG I ETT NÖTSKAL

Dagen har varit riktigt bra för att vara torsdag. Blev firad imorse av familjen med paket från dom och farmor. Skolan var helt okaj. Det kändes inte lika jobbit som vanliga torsdagar. Alla grattade och de sjöng för mig på bilden, hatar Edvin för det! Åt lunch med mamma vilket var jättemysigt för hade inte träffat henne på nästan 3 veckor. Vi ska äta lunch en gång i veckan från och med nu. Älskar att jag inte bor där längre. Uppskattar det mycket mer när jag träffar dom nu än innan. Efter skolan gick jag, Thyra och Marcel till Monki och jag köpte skorna jag velat ha en typ en vecka! Sen mötte jag Minna och vi gick till henne för att äta och sen till badmintonen. Vi hade skitkul, brukar inte skratta så mycket som vi gjorde idag. Hade även tur med tuben på väg hem. När jag kom hem hade farfar lämnat ett paket och mormor ett kort. Nu sitter jag som vilken annan dag som helst jag kollar på sex and the city när jag borde plugga. Har inte lika mycket läxor som tidigare i veckan, bara engelskaglosor så det är chill.

 

Av farmor fick jag:

och pengar till min älskade kappa som jag ska köpra imorgon :)

 

"text-align: center;">Av pappa+familj fick jag:

och pengar till:

Mina älskade skor som äntligen är mina!

Har fortfarande paket från mamma+familj, mormor, & faster kvar, älskar att jag aldrig får allt på en dag. Det är som att man fyller år i typ en vecka :) Ska ta itu med engelskan och sen hoppa in i duschen. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: elsa

FICK DU STAR WARS?! Thats it , star wars maraton hos dig!!

2009-09-11 @ 07:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0