I'M MR. BRIGHTSIDE .. NOT

Nu när min födelsedag närmar sig tänker jag ha ett inlägg varje jag som ser ut så här (förutom att jag kryssar över dagen som varit)

 

Jag vet att jag ritar finast!

Med pluggandet går det inte så superbra. Har läst alla sidor i biologi och övat på alla spanska- och franskaglosor men man måste ju kunna allt också.. Trodde att spanskan var till på torsdag så fick lite panik innan när jag märkte att den är till imorgon. Men som vanligt är franskan det stora problemet, har läst och skrivit glosorna kanske 10 gånger men min hjärna tar inte in dom. Ska duscha nu och sen får vi se om jag ger franskan en chans till eller om jag går och lägger mig. Vet att det är fett tidigt men jag är sjukt trött. Är inte van att ha såhär aktiva dagar! CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0