GODMORGON LÖRDAG

Ggggodmorgon! Skulle bloggat igår men det blev inte så. När jag kom hem vid typ halv 1 kunde jag inte hålla ögonen öppna. Jag sov på tuben. Var sjukt trött! Var med Berfin och Marcel efter skola n. Sen åkte jag hem och lämnade mina saker. Var inte hemma länge, åkte istället in till stan igen och träffade först Berfin och sen Marcel. Nu chattar jag med Thyra om ikväll. Vet inte exakt vilka men några ska sova hos henne. Jag har inte varit där på.. 4 .. eller kanske 5 år. Snacka om lång tid! Kommer bara ihåg att jag tyckte hennes hus var jättefint och stort. Hon har fått pool sen jag var där så vi kanske badar inatt, haha! Men innan jag åker till stan ska jag städa och kanske plugga lite. Har med mig massa böcker hem och ska försöka läsa lite i alla innan måndag. Får se om jag lyckas, antagligen inte men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0