GAMLA BILDER VÄCKER GODA MINNEN

Har blivit riktigt usel på att ta kort! Öppnade iphoto och kollade på bilder från ett år sedan. Det är bilder från seriöst varje dag. Nu har jag inte tagit kort sen i fredags, vad är det för fel på mig? Innan hade jag kameran i handen hela tiden..

 

För att jag varit så dålig på att ta bilder lägger jag istället upp bilder från denna underbara dag för exakt ett år sedan. Jag, Minna, Veronka och Janice på håltimman vi antagligen hade förra året. Minns det så väl. Hur vi gick, vad vi sa .. Känns som igår. Det var ett par underbara månader vi hade förra hösten när ingen av oss bråkade men tror vi alla mår bättre av att vi inte är lika tighta nu. Mindre bråk, mindre skitsnack. Här är i alla fall bilder från 30 september 2008, väcker fina minnen!

 

Veronika, Minna & jag

Alltid lika sexig

Därför ler jag ALDRIG, bjuder på den här

Janice & jag

Haha

J A M V


Kommentarer
Postat av: Janice

:(

2009-09-30 @ 20:37:12
URL: http://janicediaz.blogg.se/
Postat av: vews

snygga vi är ! ;D

2009-10-02 @ 22:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0