8 SEPTEMBER

Jag kom försent imorse. Gör alltid det när jag är klar för tidigt. Sätter på en film och glömmer bort tiden, typiskt! Hela dagen gick ut på att lära oss sätt vi kan plugga på, kul huh? Det var det verkligen inte men vad gör man inte för att få sluta tidigt. Underbart att sluta vid 2. Jag, Minna, Berfin och Thyra följde efter killarna till tuben. Alla åkte hem förutom Marcel så vi drog med honom till Donken. Glass och paj is the shit! Nu är jag hemma och måste plugga hela kvällen men hur ska jag kunna göra det när jag inte kan stänga av sex and the city?

 

Clara & hennes snyggsnygga glugg

Moi

Ellafella

<mce:script type= ;" />

Clea

Minna & Clara

Sötnöt Claris

Jag & Minna

Clea & Martin

 

Philip ?

Fula Amina & Söta Berfin

Berfino

Berfin & Marcel


Kommentarer
Postat av: Minna

Berfin, du MÅSTE ha bilden på dig & amina som profilbild på fb. Du bara måste. OK? Annars gör jag det åt dig. Jag har seriöst aldrig sett en sån vacker bild på dig förut

2009-09-08 @ 20:27:25
Postat av: Berfin

okaaaaj woooow här tar vi det lugnt lite :P jag har redan gjort det och jag kan svära på allt att jag såg den här kommentaren efter att jag la upp den på fb :D tyckte också att den var fin men inte bara på mig på amina också och bakgrunden den såg ut som ähh vi tar det imorgon :D men tack minna för att du tyckte den var fin, tack för att du fota :))

2009-09-08 @ 21:03:25
Postat av: Clara

HAH, bilderna på mig är ju så underbara så man dör! Speciellt första... yummi. Annars gillar jag Marcels Frihetsgudinnan-frisyr.

2009-09-08 @ 21:48:28
Postat av: Berfin

nej då du är jätte fin clara :) hahaha jag krigade för att få den där frisyren på honom ansträngde mig riktigt mycket hahah :P

2009-09-09 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0