1 SEPTEMBER

Nu sitter jag här och dör efter vad som känns som den längsta dagen någonsin. Kommer antagligen däcka vid 8 idag också men MÅSTE göra läxorna först. Det blir första franskaläxan jag gör på .. ett tag. Måste även läsa kemi och biologi. Orkar inte! Det var i alla fall bra att jag åkte hem på en gång. Skulle kanske gått till Espresso House med Claris och Thyris men var så hungrig så åkte hem istället. Nu har jag ätit världens största mellis, mums. Pappa skev precis till mig på facebook, han vill att jag ska gå och hjälpa till med maten. Vilket skämt, om det ska bli någon middag ska jag hålla mig borta från köket! Nu ska jag geeka biologi tills jag kan allt om fåglar eller blodet eller vad det nu handlar om. CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0