090909

OMG 090909 coolt eller vad? :O Har precis ätit middag och nu snackar jag med Elsa i telefon. Hon snackar massa om att det nu är mina sista timmar som fjortonåring och blabla. Hon överdriver alltid allt, jag känner aldrig någon skillnad när jag fyller år. Kanske när jag fyller 18 för då är det ju en STOR sak en inte 15. Det är liksom torsdag imorgon, jag hatar torsdagar! Finns fan ingen värre dag, men det får väl bli ett undantag imorgon. Idag har hela dagen cepat. Mislyckades totalt med alla läxor och prov men det ska jag bättre mig med! Efter skolan gick vi till Espresso House och sen till Zkills, visst låter det kul ? Aja allt är bättre än att åka hem på en gång. Nu är klockan mycket och jag har inte rört min fina läxhög så Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0