THE ICE IS GETTING THINNER

Godmorgon lördag! Berfin ligger och snarkar i min säng och för att jag är en morgonmänniska kan jag inte göra samma sak även fast jag vill. Istället kollar jag på oc och äter godis. Finns det något äckligare än godis på morgonen? Troligen inte, men när påsen står bredvid mig kan jag inte låta bli. Hann inte blogga igår så här kommer fredagen i korthet.

Min humör åkte berg- och dalbana hela dagen. Var med Berfin och hennes kusin efter skolan, vi åt skräpmat på stan och sen gick vi hem till Berfin. Efter ett tag kom min pappa och hämtade oss och så åkte vi hem till mig. Det blev fredagsmys med kinamat och Idol. Idag ska jag träffa Elsa. Vi har inte sätts på vad som känns som år men nu ska vi ändra på det! Ikväll får vi se vad som hittas på. Kanske blir så att jag är hemma. Läser lite so och sover. Hoppas på något bättre men vet inte om jag kommer orka.

Hörs senare, kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0