T-R-Ö-T-T

Hem ljuva hem! Kom precis innanför ytterdörren. mina fötter gör skitont och jag kan nästan inte hålla ögonn öppna där blir detta inlägget lite kort.

Kom försent imorse för a tt vi firade Bobbos (min lillebrors) födelsedag. Grattis älskling! Skolan gick snabbt, massor med läxförhör på rad och sen var man klar med dagen. Efter gick jag, Berfin och Marcel till donken, mums! Sen träffade jag och Berfin hennes kusin och hjälpte henne att köpa en pälsväst. Det jag gjort hela kvällen är att jobba. Jag, Minna och Berfin har plockat och fixat på en fest. Men berättar mer imorgon, nu ska jag sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: clara

AAAAAAAAAAAMIIIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAA! OOOOOHMYYYGOOOOOD!

2009-10-03 @ 10:38:56
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0