STICKADSTICKATSTICKADE

Hejsan svejsan! Nu är jag hemma efter en lång dag. Har ont i huvudet och fötterna.. Men ska sluta klaga för om två dagar är det lov! Har klarat mig fram till höstlovet, helt otroligt! Allt har gått så sjukt snabbt. Om det inte var så kallt skulle jag lugnt tro att det var augusti fortfarande. Men nu är det inte riktigt så. Ute är det skitkallt! Var på stan med Thya idag och fick med mig en sjukt stor, stickad och mysig halsduk, ett stickat pannband och varma stickade tights för nu är vintern snart här. Dagen började med soprovet som gick bra. På lunchen gick jag ut och åt med mammi. Hade inte träffat henne på länge så det var kul att ses. Ska även vara där i helgen, myspys! Nu ska jag kolla på Gossip Girl och sticka. Ska plugga också såklart men måste andas lite mellan skolan och läxorna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0