SLEEPING BEAUTY

Upps skrev visst inget igår. Jag och Berfin åkte hem till henne och åt lite snabbt sen gick vi och träffade Minna vid 4ans buss som vi tog till Odenplan. Där träffade vi Theo, Magnus, Martin och Jordy på Donken. Vi gick runt och lodade ett tag tills alla var tvugna att åka hem. Det är alltid lika mysigt att gå på kvällen även fast det nu är kallt ute. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Är hos Berfin nu men tror jag ska hem. Kanske plugga lite.. Men det är lördag så något får jag hitta på. Vill också medela att jag sovit tills nu! Jag, det är fett coolt!

Kommentarer
Postat av: Berfin

hahaha det är bäst att sova här TILL OCH MED amina kan sova längre än vanligt :D

2009-10-11 @ 01:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0