OM DEN 25 OKTOBER

Igår fick jag panik för att jag var hemma så jag åkte in till stan där jag träffade Elsa, Claudia, Ellle och Zeila. Vi dansade på scenen på Kungsan, höhö. Sen gick vi till tuben och där träffade vi Johanna, som annars bor i Norrland, och Minna. Var där ett tag men sen drog jag och Minna till Brommaplan. Minnish åker till London idag, hatar henne för det, så hon var tvungen att säga hejdå till Theo men han orkade inte åka till stan och för att jag är så jävla snäll sa att jag kunde följa med. När jag kom hem kollade jag på lite sex and the city med Maja och sen gick jag och la mig, kul va?

 

Det blev inte så roliga bilder..

Claudia

Elsa

Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0