MAXIMAL LYCKA!

Har inte varit en tipp topp dag idag. Har känt mig lite nere och varit jättetrött. Jag och Martin sov på sofforna vid två tillfällen, hehe. Men nu är dagen bortglömd för:

JAG OCH MINNA HAR BILJETTER TILL FÖRHANDSNATTVISNING AV FÖRST TWILIGHT OCH SEN NEW MOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 och en halv timma totalt! Tyvärr är det på en torsdag, den 19/11, så kommer inte vara superduper pigg dagen efter men vem bryr sig. 20.00 till 00.30 ska vi sitta och geeka det vi båda älskar, kan det bli bättre? Nej, det kan det inte! OMG är så jävla glad och taggad! Är gladast för att jag kommer få se Twilight på bio igen, det var en sån fantasitsk upplevelse alla de 4 gångerna jag såg den i vintras! Detta har givit mig mer energi. Nu ska det pluggas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0