KÄNNER MIG SOM EN BANANFLUGA!

Igår träffade jag Berfin i stan. Vi gick för att köpa mina skor men dom var slut. Fabriken hade typ missat att göra nya så dom finns inte någonstans. Efter det var jag helt nere, ville verkligen ha dom nu! Vi åkte i alla fall till min pappa för att hämta min ipodladdare. Den hade dött och jag höll på att lose-my-mind men nu har jag den igen. På väg till stan gick vi av i odenplan. Jag solade och sen satte vi oss på odenplan med korv och toast och snackade om allt och alla.

 

Världens finaste bild på världens finaste Berfin med världens finaste hår!

Mums!

Haha ser inte klok ut, jag anfaller korven

Kommentarer
Postat av: Berfin

Haha korvbilden :P men jag ser sliten ut den får jag väl bjuda på..

2009-10-27 @ 11:27:31
Postat av: Oscar

Vad fin Berfin! :D

2009-10-27 @ 14:08:23
URL: http://blogg.oscarwellton.se
Postat av: Berfin

Tack! du och Amina ser verkligen något som jag inte ser på den här bilden.. :P

btw tack Amina du är finare! <3

2009-10-27 @ 23:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0