FÖRSTA SÖNDAGEN I OKTOBER

Pluggsöndagen har nu officiellt börjat. Är klar med matten och nu sitter jag med spanskan. Ska plugga hela denna underbara dag. Först hemma men klockan 7 ska jag till min morbror. Han är jättebra på matte och sånt så han ska hjälpa mig. Efter det ska jag till pappa. Vet inte om jag skrivit det men har varit hos mamma den här helgen. När jag kommer till pappa ska jag fixa ipoden, jippi! Tanken på att när jag kommer till pappa få fixa och trixa med min älskade ipod kommer ta mig genom dagen. Har fortfarnade inte tagit ut den ur paketet och ska inte göra det innan jag är hemma ikväll. Nu, tillbaka till spanskaboken. Alla glosor ska in på glosboken och sen mitt huvud. KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0