FÖRSTA LOVDAGEN HAR BÖRJAT

Morgon på er,

Ligger i Minnas säng och kollar på desperate housewives. Minna är inte här. När jag vaknade var hon borta, kanske borde gå och leta men orkar inte. Det är lov och jag vill inte gå upp! Efter skolan igår åt jag, Minna, Berfin och Ella på donken. Donken hjälper alltid när man är trött och ledsen! I'm lovin' it! Sen var det badminton och efter det solade vi solarium så nu är jag brun och fin. Jippi! Var sjukt stött igår så jag och Minna köpte massa godis, gick hem till henne, la oss i sängen och kollade på film. Självklart somnade jag.
Idag ska jag hem och hämta kläder och sen ska jag till mamma. Spenderar helgen hos henne. Ikväll ska vi bara vara hemma och ha "familjekväll" är ju aldrig där längre så det kan behövas. 

Det är inte bara Minna som är borta, hittar inte godiset. JAG VILL HA!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0