GOOD TIMES

Nemen oj bloggen hade jag visst glömt! Hade ändå inget att skriva igår. Skulle träffat Berfin och Oscar men orkade inte ta mig upp ur sängen. Tror inte dom saknade mig speciellt mycket i alla fall. Så min dag spenderades i sängen framför DH och OC, livin life! Det har varit underbart med lov, vet inte hur jag ska klara av att gå tillbaka till rutinerna på måndag. Ikväll blir sista kvällen man kan göra något och det ska vi fira genom att ha "tjejkväll", eller vad man nu ska kalla det, hemma hos Clara. Vi skulle kanske gått på fest men hemmakväll låter mycket bättre. Är nämligen trött fortfarande, fast jag sovit i nästan ett dygn. Ska vara hos Clara runt halv 7 och innan det måste jag städa rummet. Har börjat men är långt ifrån klar, Berfin om du läser det här måste du genast åka hit och hjälpa mig! Borde även öppna lite skolböcker. Jag som skulle plugga lite varje dag, kanske inte gått superbra med den planen.

Nu ska jag skruva upp volymen och ta fram dammsugaren! Lyssnar på Brittan, alltid bra med musik som man kan sjunga med till och som påminner än om roliga saker när man ska städa!

 

Jag och Johanna hade, som 7åringar, en dans till den här låten. Känns inte som att hon var en lysande förebild men jag älskade henne verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0