HAPPY LÖRDAG!

Nu har jag tagit mig från Elsa till Minna. Ligger i hennes säng och väntar på att hon och Theo ska få gå från matbordet. Efter som att jag nu har en minut att andas kan jag passa på att berätta lite mer om dagen.

Berfin vaknade efter ett tag. Till frukost åt jag rester från igår och jag är fortfarande mätt, hehe. Sen fick jag ett ryck och bestämde mig för att jag ville klippa mig. Har velat det ett tag trodde bara inte det skulle bli av, lat som jag är. Men som sagt fick jag ett ryck och då kan jag göra lite spontana saker.. Nu är halva mitt hår borta, eller kanske mer. Har aldrig haft såhär innan. Typ i 2an hade jag till öronen och i 7an hade jag lite längre än jag har nu. Båba gångerna har håret varit för tjockt så det har bara sätt miffat ut men nu klippte de riktigt bra. Jag vet inte om jag gillar det än, kommer ta ett tag. Men har bara fått massa positiva komentarer så det kan inte vara så fult. Jag fick panik när det var klart men nu har jag lugnat mig. Berfin hjälpte mig att andas normalt och jag började inte gråta som jag brukar göra när jag klipper mig. Efter det drog jag till Elsa. Vi snackade lite skit, skrattade, tog fula bilder som jag lägger upp ikväll och åt godaste mackan någonsin! Fett mums!

Lyssnar just nu på Death cab, finns det något bättre? Tror inte det! Underbart på alla sätt och vis!

Photobooth:


Crooked Teeth:


The Sound Of Settling:


Minna kom in med kladdkaka till mig, fett mums! Nu ska jag njuta av kakan och musiken!
Ha det grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0