DET BLEV EN BIODAG


Oj blev visst en lång sväng på stan. Kollade på Upp 3D med syrran och några kompisar, den var sjukt rolig och skum! Efter det gick jag på stan ett tag med mami & syrran och jag bestämde mig för att köpa Dr martens men affären stängde så får vänta tills på måndag. Sen träffade jag Berfin och senare träffade vi Oscar och Minna. Sprang in i lite annat folk också. Det är vad jag älskar med lov, man träffar alltid personer man annars aldrig träffar. Jag, Berfin, Minna och Oscar gick i alla fall runt lite på stan. Jag och Minna köpte skräpmat, mums! Vid halv 9 bestämde vi oss för att vi ville gå på bio så vi dissade Berfin och Oscar och gick och såg flickan som lekte med elden. Den var jättebra men hemsk. Nu är jag hemma hos Minna. Hon sover och jag ska kolla på film. Kommer antagligen somna på en gång, är sjukt trött. Har inte sovit på 18 timmar. Vet inte om det är så mycket men det låter som det. Det blev en riktig biodag, nu ska jag inte se någon film tills New moon! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0