AND ALL I FIND ARE SOUVENIRS FROM BETTER TIMES

Blev lite stressigt imorse så hann inte blogga men jag kom i tid i alla fall. Biologiprvet var sista lektionen och det gick jättebra! Nu sak jag inte vara glad i förväg, kanske får tillbaka det och så är allt fel men det kändes bra. Efter skolan diassade vi Thyra, som skulle vänta på bussen i en halv timma, och gick till tunnelbanan. Men sen kom jag och Edvin på att vi skulle gå till odenplan och mobba henne på vägen, höhö. Tyvärr hittade vi henne inte men vi gick till odenplan och där köpte Edvin en kalender, lite sent men aja. Han skulle också hämta sitt lägg men banken nekade honom. Dom sa att det inte såg ut som han på bilden och att han skulle komma tillbaka med pass.

 

Jag har just nu inga pengar och idag fick jag en korona och en 50-öring av någon hittade dock inget jag kunde köpa för det. Blev sur och bestämde mig för att göra ett företag när jag blir stor. Ska sälja osthyvlar jättebilligt. Amina osthyvlar ska dom heta jag dom ska vara gjorda av trä. Edvin hade såklart massa invändningar, sa att jag aldrig kommer lyckas och att jag inte kommer käna något på det men han lovade att köpa en om jag skulle lyckas och det ska jag!

 

Edvin och hans nya kalender

Nu blir det kemi, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0