WALKING ZOMBIE

Halloj! Är helt inne i franskaglosorna för tillfället. När jag har lärt mig dom ska jag läsa om lite olika knark i biologi. Alltid lika ku l med underbara läxor! Är trött på det här nu. Det är så mörkt ute och jag vill sova hela tiden. Det är så jobbigt när man måste plugga och fokusera på saker när ögonlocken faller ner hela tiden. Vill ha sommar och sol nuuuuu! Eller i alla fall något som ger mig energi. Efter att jag bloggade igår gick jag och la mig och sov hela natten. När jag vaknade var jag fortfarande trött. Fattar inte hur!

Something Pretty - Patrick Park


To Be Alone With You - Sufjan Stevens

 

Free Fallin' - John Mayer

 

Orange Sky - Alexi Murdoch

 

Fyra låtar som är underbara att lyssna på och bara drömma sig bort och som hjälper mig genom dessa dagar!

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0