THE SUN IS SHINING


Det blev inget bloggande när vi kom hem i torsdags, eller det var väl kanske fredag. Bion var i alla fall fucking awesome! Ena sekunden storgrät jag och hade ont i magen, andra satt jag med ett stort leende på läpparna. Filmen var underbar. Finns bara två saker att säga .. Robert Pattinson och Taylor Lautner.

 

Vi fick två timmars sömn och sen var det skola. Efter lunch åkte vi till gymnasiemässan i Älvsjö. Jag höll på att svimma. Alla babblade på om olika skolor och hur bra dom var men i mitt huvud var allt bara en stor röra. Började nästan gråta på väg därifrån för att jag var så trött men åkte inte hem på en gång ändå. Istället var jag ett tag med Marcel, Douglas, Magnus, Vidar, Maxi och Jordy. Först hemma hos Douglas och sen gick några av oss till donken. När jag kom hem somnade jag nästan på en gång men inte i mitt vanliga rum. Åkte hem till mamma och som jag skrev så flyttade hon förra helgen så det är första gången här.

Idag ska jag till Sicka. Det ligger en stor galleria där som jag aldrig har varit i så tänkte åka dit och kolla hur det är. Ska vara sjukt stort så kommer antagligen tappa bort mig själv eller någon av systrarna som jag ska ta med mig. Har inte träffat dom på så länge så dom får äran att följa med mig när jag ska shoppa!


KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0