NO SOUND BUT THE MUSIC


Dimman utanför fönstret får mig att känna mig helt isolerad. Började undra när kylan skulle komma och nu är den här. Höll på att frysa ihjäl när jag åkte hem!

Som jag visste blev det ingen utgång igår. Istället åt vi chokladkaka och pasta med pesto framför tvn. Riktigt kul att träffa min hårdrockare och bara ligga och snacka hela kvällen. Tyvärr fick jag en allergiattack och somna klockan nio för kände mig helt nerdrogad, hehe. Men runt ett var jag uppe och hoppade igen. Vet inte varför jag alltid är trött mellan åtta och tålv men så är det. När jag har passerat spärren kan jag dock vara vaken hur länge som helst. Vet inte hur många gånger jag legat vaken och stört alla när de vill sova. Så går det när man håller mig vaken för länge!

Nej nu måste jag ta tag i pluggandet. Känns inte som att det kommer gå så bra den här veckan. Har verkligen ingen ork att göra något. Hatar att det är så mörkt och kallt! Det kan vara hur mysigt som helst men när jag ska plugga måste jag ha ljus för att orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0