I'M LOST ..

Hejhej! Nu passar det med ett inlägg sådär på fredagseftermiddagen.

Igår kröp dagen fram, efter skolan höll jag på att dö av trötthet så vi skippa badmintonen och istället låg jag och sov i Minnas säng.

Idag gick dagen snabbare, kanske för att den är kortare? Efter skolan var jag hos Berfin. Vi hade lite kul med spotify, hehe. Jag dansade lite och Berfin satt och skrattade åt mig, precis så som det ska vara. Jag saknar verkligen dansen, måste börja igen! Nu är jag hemma och farmor är här men ska inte vara med familjen ikväll. Efter middagen drar jag till stan där det finns lite olika möjligheter att välja så får se vad det blir.. Hör av mig senare antingen innan jag går eller när jag kommer hem! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0