HOST HOST HOST

Vid 11 tiden fick jag panik och bestämde mig för att åka till skolan. Skulle först bara hämta böcker men stannade för att tanken på att åka tunnelbanan hem var inte lockande. Fick reda på att det inte bara är jag som är sjuk, de som inte är hemma går runt och hostar. Kändes som att många mådde sämre än jag. Varför man inte är hamma när man är sjuk har jag aldrig förstått! Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar åka till skolan imorgon. Kan inte missa fler lektioner nu, ingen orkar ta igen en veckas arbete. Alla får ha en bra kväll medans jag sover.
SLEEP WELL!

Kommentarer
Postat av: Berfin

Svar på din fråga: Ingen vill missa arbetet i skolan som leder till att man får vara hemma en hel helg för att plugga och ta igen.. De flesta har en stark kropp som klarar av att gå till skolan när man är lite förkyld ;)

2009-11-11 @ 20:58:19
Postat av: Anonym

vet inte om du syftar på mig men jag har missat två veckor i rad av skola så jag har inte råd att vara hemma mer!!!!



såg på minnas blogg att du ska till marocko på påsklovet? ska också det :) på påsk eller sportlovet



KRYP PÅ DIG NU!

2009-11-11 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0