FREDAG 6 NOVEMBER

Gud vad skönt att vara hemma! Ska krypa ner i sängen och sova underbart hela natten! Kvällen har varit lite skum. Har träffat alla möjliga människor. Det började med att jag åkte hem till Minna där Daniella och Sally var. Vi gick och åt i Kungshallen och träffade Berfin och Oscar. Sen sprang vi in i Elsa (som måste ringa mig när hon läser dethär!) I tuben träffade vi Johan och hans kompisar så snackade lite med dom.
Jag och Sally åkte efter det till Odenplan där vi gick av och satte oss på bänkarna. Precis när jag skulle gå kom halv Rödaberg som hade haft klassfest så vi började snacka med dom. Efter ett tag kom Daniel, Jordy och Brandon och sen Douglas och Marcel. Jag och Marcel gick i alla fall och gungade i vasaparken och på vägen dit träffade vi Claudia Valle och några andra. Sen skulle han träffa Douglas och jag åkte hem. Blev helt förvirrad av alla som bara dök upp från alla håll men det var kul att få snacka med folk jag inte brukar träffa så ofta!

Sally hade kul med Minnas kattmask

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-11-07 @ 02:29:02
URL: http://nadineelinalinn.blogg.se/
Postat av: A

tack :)

2009-11-07 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0