FOREVER AND FOREVER


Har verkligen inte tid att blogga just nu men gör det lite snabbt ändå, bus bus!

Gick till skolan idag och mår nästan bra nu, lite småförkyld bara. På lunchrasten gick vi på stan och fick med mig ett par paljettshorts och en svart byxdress. Är kär i dom båda!
Efter skolan utmanade Edvin mig så vi gick till Odenplan. Kan ju inte fega ur för han gjorde ju inte det sist! Vi hade lite "tjejsnack" som han, innan idag, sa att han älskade. På Odenplan stod en ful julgran och vi bestämde att den ska vi riva nån dag. Får se hur det går med dom planerna..

Nu MÅSTE jag förbereda mig för min muntliga presentation som jag ska ha imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0