EVERYTHING'S NOT WONDERFUL

Har inte orkat ta mig upp ur sängen på hela dagen. Vet inte om jag har fått någon influensa eller bara hade för lite kläder på mig i regnet igår men bra mår jag inte. Det jobbiga är att jag verkligen behöver plugga. Jag ska skriva en uppsats och öva inför två muntliga presentationer men orkar nästan inte lyfta huvudet från kudden så det kommer inte gå bra den här veckan. Antagligen kommer det här gå över till på måndag också så måste göra skolsakerna nu. Vill bara sova! Varför ska sånt här alltid hända mig? Familjen är just nu och firar min faster som fyller 30 samtidigt jag ligger och hostar i sängen. Hoppas alla andra får en bättre lördag! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0