CAUSE WE ARE LIVING IN A MATERIAL WORLD AND I AM A MATERIAL GIRL!

Tog inga bilder idag så här är en från igår

 

Idag blev det inget lövande för onsdagar är dagen utan raster. Hela dagen rusade förbi och när vi slutade var det ljust ute, underbart! Det blev dock lite halvt snöstorm ute men så länge det inte är blött på marken klagar jag inte. Nu är det bara att börja läsa min älsklingsbok, kemiboken. Varje gång jag ser den blir jag deprimerad, den är så grå och gammal, blä! 

 

Dagens låt, material girl

På klassrådet skulle vi skriva om våra framtidsdrömmar. Jag skrev bland annat att jag vill kunna köpa allt jag vill ha och då började Edvin sjunga den.

Birgit, min lärare, tog ett exempel innan vi började skriva. Hon sa att man kanske vill bli som Anna Anka och självklart vände sig hela klassen om och tittade på mig. Vad sänder jag för signaler egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0