VANILJKAKA HOS ELSA

Hej. Vet att jag inte bloggat på ett tag, har bara inte haft tid. Sitter nu i Elsas kök och kollar på när hon gör hennes underbara chokladkaka. Fast istället för choklad ska hon ha vanilj i så det kanske blir vaniljkaka. Tror inte den kommer bli godare än hennes chokladkaka men den kommer nog inte smaka så illa, hoppas jag. Elsa är lika galen i friends som jag så vi har kollat lite på det innan. Kommer antagligen kolla på det när vi äter också. Vi måste också hoppa bort kakan innan jag ska hem och göra något som är emot det jag står för, plugga på en lördag.

Elsas recept på chokladkakan:

- 100g margarin
- 2st ägg
- 2,5dl strösocker
- 1msk vaniljsocker
- 3msk kakao
- 2dl vetemjöl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0