FRILUFTSDAGEN

Shoonsan! Har precis haft en liten smörolycka. Först tappade jag kameran i smöret och sen mackan på golvet. Fick torka smör från lite udda ställen.

Gick hemifrån i tid och var i slussen tidigare än planerat. Vi åkte saltsjöbanan till en skog och sen var det bara att börja gå. Det var inte lika jobbigt som det var förra året, kanske för att vi inte gick fel men ändå. Minna, Johanna och Veronika hade med sig deras hundar som sprang runt. Adam spruta mängder av vatten på mig så jag var blöt hela vägen och fick skavsår så gick med bara strumpor halva vägen och för att det var så coolt så tog Amanda av sig sina skor också.
När vi kom fram hade vi gått i ca två och en halv timma. Solen sken och det var riktigt varmt så jag, Minna och Clara gick direkt och badade. Det var jävligt kallt i början men efter några hopp och dyk blev det skönt. Jag hade inte badat innan i år så det blev första doppet. Sen sola vi lite och var med på volleyboll, vilket inte gick så bra. Man var sen tvungen att spela brännboll men vi gick dit jag, Isolde och Olivia badade förra året istället. Det var redan många där och vi badade lite till med dem. Vid två gick bussen tillbaka till slussen och sen åkte jag med tuben hem. Jag är helt slut, har ont i mina fötter och kommer säkert vara stel imorgon, inte van att gå så mycket.

Underbara bilder kommer här:

Heta man kan vara!

Jag & Agnes

Minna & min älsklings-Holden

Aminda(Amina & Amanda)s fötter

Jag med heta brillor

Jag, Clara & Ella

Jag, Clara & Ella igen

Maxi, Clara & jag
Älskar ljuset

Jag badar

Jag, Minna & Clara i vattnet

Jag & Claris

Isolde, Minna, Clara & Amanda

Cool bild på Minna

Haha, Holden kissa på någons väska!

Jag, Minna, Clara & Maxi

Isolde, Minna & Clara

Isolde, jag(som ser sär ut), Minna & Clara
Minna, jag, Johanna & Amanda

Pussar

Kommentarer
Postat av: Clara

Holden och väskan var bäst! :D

2009-05-27 @ 19:50:53
URL: http://secondsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0