23 DAGAR KVAR

Nu är det bara 23 dagar, var av 15 skoldagar och 8 chilldagar, och 2 prov(kan ändras) kvar till sommarlovet! Jag tror inte jag längtat så mycket som jag gör nu något år tidigare. Fast det gjrode jag säkert. För alla andra i Sverige är det kanske en vecka till innan ni slutar, synd för er. Det känns skönt att det snart är slut. Jag hade räknat ut, med min "smarta" hjärna, att det var lite mer än 30 dagar kvar men nu har jag räknat i kalendern så det borde stämma. Mina sommarplaner skriver jag om en annan dag lite längre fram. Såg också att jag fick MVG på biologi provet. Vilket kanske gör att jag får MVG i biologi, jippi! Det betyder att Minna, Ella och Johanna antagligen får det också för vi pluggade tillsammans innan provet.

Idag var jag helt slut. Kändes som att jag skulle svimma. Jag gick hem efter so-lektionen och sov fram till 4 efter det har jag pluggat matte. Jag hoppas att jag klarar provet imorgon ganska bra i alla fall. Jag missade matten idag så har fått gissa mig till hur man gör på det jag glömt och jag tror jag kan allt nu. Måndagar som är den jobbigaste dagen vände helt nu när jag fick vate hur få dagar det är kvar. Har fått ny energi så ska gå och plugga lite till innan jag ska sova. Allergin gör mig helt slut hela tiden.

Pussar



Vill påminna alla om hur varmt och fit det är nu jämfört med i vintras
(Ella och Minna i Romme)

Kommentarer
Postat av: Minna

näe men jag fick VG+ ! :D hahaha vi "pluggade" tsm...

2009-05-11 @ 19:08:01
Postat av: Anonym

haha ja men det är ju typ nästan samma ;)

2009-05-11 @ 20:38:56
Postat av: C

hallå, amina? vad hände med 5 inlägg/dag uppdateringen? sego :P

2009-05-11 @ 21:20:05
URL: http://secondsoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag hinner inte ;)

2009-05-12 @ 06:32:43
Postat av: Berfin

amina kan du sluta räkna skoldagarna det är skit lite kvar och det är inte något positivt?! :P

2009-05-12 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0