20/05-22/05

När jag, Minna och Berfin kom hem i onsdags kollade vi på Twilight, och till deras förvåning somnade jag. På torsdagen åkte vi in till stan, gick i lite affärer och fikade. Sen, efter som att det var röd dag, stängde allt så jag och Minna åkte till henne. Senare gick vi ut igen och träffade lite kompisar. Nu är jag hemma igen men ska snart åka till Elsa, hennes rum är klart så vi ska till Ikea. Jag ska ta med mig Twilight som en överaskning till henne, hon kommer bli väldigt glad. Nu ska jag duscha och sen åker jag. Får se om jag skriver sen eller imorgon. Har tagit jätte många bilder men min kamera är kanske sönder, eller jag vet inte men den funkar inte. Om den funkar sen lägger jag in bilderna. Sista meningen är skriven av min lillebror coolt va?

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0