HÅNGEL PÅ WISTERIA LANE

Någon mer än jag som känner att Desperate Housewives börjar bli lite långtråkigt. Jag skulle inte kunna sluta följa det men känns inte som att det händer något. Det är alltid så när serier går för länge. Efter att det blev ett hopp i tiden har det inte varit lika bra. Susan och Gabriel är lite intima i ett avsnitt. Vet inte om det har varit eller inte. Jag kollar inte på det på tv utan på http://www.greatstufftv.com/. Har ingen aning om vad som händer just nu på tv. Men jag tycker att det är fel att det måste vara två tjejer som ska hångla för att serien ska bli mer intressant. På http://www.kanal5.se/ står det: "Ifall ni nu behövde ytterligare en anledning till att titta på Desperate Housewives"... Känns som att det behöver fler tittare och gör allt för att få det. Kanske för att alla kollar på internet. Det är som allt har hänt och nu var sista lösningen lite hångel mellan hemmafruarna. Jag har inte sätt det, bara bilder, så vet inte exakt vad som händer och hur men ändå. Kommer fortsätta kolla på det ändå, är man fast så är man.


Bild från kanal5.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0