GRILLNING

Känns som att jag aldrig har tid att blogga. Igår åkte jag till Minna och vi jobbade med son på hennes gård. Så mysigt att sitta där i solen. Vi började skriva lite och det börjar faktiskt bli en ganska trevlig stad. Får se vad vår lärare tycker. Blir inga bilder från pluggandet för har glömt min kamerasladd hos pappa. Jag är så smart. Vid halv sex gick jag från Minna till Karlaplan där jag träffade Arya och hennes kompis Liv. Vi åkte till Arya och sen girllade vi på gärdet. När vi kom hem till Arya igen somna jag nästan på en gång. Hade glömt min pollenmedicin och kände mig helt död. Var tvungen att sova. Om jag skulle få bestämma skulle jag vilja sova hela våren. Hatar att vara allergisk. Kom hem igen vid kvart i tolv och nu kollar jag på friends, så klart. Är också barnvackt med de är ute och leker just nu, så skönt. Var uppe på vinden för kanske en halv timma sen. Försökte hitta puk-koden till mobilen. Jag har börjat gilla min pappas gamla mobil. Om det inte var för att jag måste ha den andra att lyssna på musik på skulle jag lugnt kunna ha den gamla mobilen. Har min kamera att ta kort med så behöver inte någon annan mobil. Om ändå min ipod funkade..  Aja, ska försöka bli klar med syslöjdsarbetet nu så jag kan fokusera på kemin i veckan.

Pussar


Grillen

Jag, Arya och Liv

Jag och Arya

Hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0