RUBBAT TRÖTT

Hejsan! Det är söndag morgon och jag är helt slut från igår. Var på Skarasommarland med Minna, Berfin och Minnas mamma hela dagen. Det var riktigt kul och utmattande. Idag vet jag inte vad jag ska göra än, klockan är inte så mycket så alla sover, kanske bara sover hela dagen. Det skulle vara skönt att göra det men det blir nog inte så. Åker nog in till stan och träffar någon, vi får se.

För att jag var hos Minna i fredags skrev jag inget. Jag, Minna och Berfin var på stan efter skolan. Det var studenter som badade i fontänen utanför kulturhuset. Jag och Minna bestämde att vi skulle göra det också .. om 4 år. Vi gick till Gallerian där jag och Minna köpte riktigt söta sommarklänningar. Vi ska ha dem på avslutningen och resten av sommaren för jag är helt kär i den! Jag och Minna gick sen till henne där vi åt och fixade oss för vi skulle till Djurgården. När vi var klara träffade vi Berfin och så promenerade på till Djurgården. Det är så fint ute på kvällarna. Vi träffade lite kompisar som firade deras kompis födelsedag. Var inte ute så länge för vi skulle upp vid sju dagen efter men det var kul så länge vi var där.

Mitt iphoto laggar så det blir inga bilder fast jag tog kanske 400. Får se om det löser sig, då lägger jag ut dem sen.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0