TRÖTT PÅ FYSIKEN

Fysiken drives me crazy! Jag har pluggat hela dagen men kan ändå inte allt än. Jag orkar inte läsa mer om högtalare, låga och höga toner och stämgafflar. Det intresserar mig inte. Jag vill bara sova! Det är så typiskt mig att när jag måste plugga då blir jag trött, jag vill inte göra något annat än att sova. Men kan alltid tänka på att jag sen inte behöver ha pluggsöndagar mer på flera månader. Imorgon är det skolårets sista måndag. Nästa måndag ska vi nämligen på klassresa till en ö i skärgården och sen på grönan. Har inte varit där på två år så det kommer nog bli kul. Jag har lovat mig själv att jag ska åka den nya bergochdalbanan, insane. Jag kommer så ångra det när jag sitter i den men då kan jag inte ända mig. Har kompisar som åkt den och de säger att den är riktigt kul, får se om den är så bra som alla säger.

Den ser rolig ut i alla fall..


Amajna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0