UPPE RIKTIGT TIDIGT

Det blev bara ett inlägg igår kväll. Jag fick riktigt ävla ont i huvudet och allt blev svart så var tvungen att gå och lägga mig vid åtta. På grund av det har jag nu inte pluggat, inte packat och inte fixat något annat som jag skulle göra igår. Därför bestämde jag mig för att gå upp lite tigidare, halv fem. Kanske inte bara är lite tidigare men för att hinna allt måste jag gå upp nu. Okej jag kanske tog i lite, men vill inte vara tvungen att stressa och är inte alls trött. Jag ska vara barnvakt åt min lillebror idag också. Pappa ska spela fotboll så självklart ställer jag upp, för pengar. Nu ska jag försöka hinna med att läsa alla sidor om blodet i biologin, önska mig lycka till!

Morgonpussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0