TISDAGAR, ALLTID LIKA ROLIGA

Har fortfarande inte börjat med kemin. Satt utanför huset i kanske en halv timma. Glömde nycklara och självklart så var ingen hemma. Tunnelbaneresorna börjar bli riktigt tråkiga utan musik. Men snart kommer min ipod, har redan börjat kolla på ny musik jag ska "köpa". Sista lektionen var spanska och jag höll på att dö tills vi skulle skriva en uppsats, då blev det kul. Jag gillar att skriva på alla språk förutom franska. Fransk stavning är för skum för att det ska vara kul. Vår lärare skek på oss om allt, som vanligt. Berfin blev väldigt sur. Efter skolan gick jag och Janice in på toan och där stog Berfin och borstade tänderna. Idag sa Minna att Berfin har en kille, vilket hon helt "glömt" att nämna. Hon skulle träffa honom efter skolan och därför stog hon och borstade tänderna. Så söt. Hon frågade också mig och Janice lite saker som jag inte tänker gå närmare in på. På lunchen var Agnes utanför skolan med hennes nya hundvalp. Den var otroligt söt. Nu ska jag försöka lära mig lite intressanta saker om kolväten. Ha en fortsatt mysig kväll.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Berfin

gumman förlåt men jag "glömde" faktiskt det var liksom sista lektionen men nu vet ju du så det finns inga problem kvar :D btw fortsätt med din blogg läser den varje dag <3

2009-05-05 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0