TISDAG MORGON

Dagen har börjat mycket bättre än igår. Jag sov på soffan hela natten för orkade inte gå och lägga mig efter att jag kollat på tv. Därför har jag nu lite ont i ryggen, men det går över. Ipoden laddar här bredvid mig. Har inte så många låtar på den och är lite trött på dem. Om en vecka ska jag till pappa och där har jag fler låtar under tiden får jag klara mig. Har i alla fall något att lyssn på musik på. Schemat för dagen: Börjar 08.20 med svenska, sen franska, matte(prov), engelska, spanska och sen hem och plugga spanska och mer matte. Jag åker nästan alltid hem efter skolan nu för tiden. Hinner inte med alla prov och läxor annars. Innan gick vi alltid på stan och sega kvar i skolan men nu kan jag inte det. Aja om några veckor behöver jag inte öppna en enda skolbok på flera månader!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0