SÖNDAG, MIN PLUGGDAG

Efter som att söndagar är min pluggdag sitter jag och pluggar. Det som är dåligt är att vädret inte varit fint på hela helgen förutom idag och idag ska jag bara vara hemma. Jag har fysikprov imorgon och det måste gå bra annars sänks antagligen mitt betyg. Jag har även en stor spanskläxa, biologiprov och en bok jag ska läsa ut den här veckan. Måste vara klar med fysiken och boken idag men jag tror jag klarar det. Allt annat tar jag i veckan. Jag behöver bara gå hem varje dag direkt efter skolan och det klarar jag i en vecka till.

Sommaren är nu nästan helt planerad. Igår insåg jag att lovet är ganska långt. Innan har det känts som att jag inte kommer hinna med allt jag vill göra men det kommer nog bli bra i alla fall. Det jag ser fram emot mest är London med Elsa. Vi båda älskar Friends så vi ska köpa likadana hattar som Joey köper när de är där. London baby!
Jag ska ringa henne nu för vi ska boka biljetter idag.


Läääääängtar!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0