SISTA MÅNDAGEN PÅ TERMINEN

Idag kändes det verkligen att det snart är sommar. Solen sken och det var nog den varmaste dagen hittills. Fysiken gick faktiskt ganska bra, jag kommer inte få G i alla fall. På matten räknade vi ute, det var riktigt skönt. Jag brukar inte gilla måndagar men den här var ganska bra. Hoppas det är lika fint imorgon för då ska vi gå milen.  Varje år har vi friluftsdag och varje år går vi en mil genom någon skog. Vi ska mötas imorgon 08.10, jag kommer antagligen komma sent.. som vanligt. Nu ska jag plugga spanska, biologi och svenska, sen ska jag packa och fixa matsäck till imorgon. Ska försöka gå och lägga mig tidigt för annars kommer jag vara död imorgon.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0