MORGONPIGG

God morgon!
Klockan är 20 över 8 och jag har nu varit vaken i en timma. Ni undrar säkert varför jag vaknar så tidigt hela tiden. Jag vet faktiskt inte. Kan vara att jag är van att gå upp tidigt efter skolveckan, men tror inte det är det. Jag har alltid vaknat tidigt, hur sent jag går och lägger mig. När jag var liten gick jag alltid upp vid sex och sprang runt och skrek tills någon kom och gjorde frukost åt mig.
Det har hänt att jag sovit till elva och en gång sov jag till ett. Det var på mitt land och min familj väckte mig för att de trodde det var något fel för att jag sovit så länge. Att jag vaknar tidigt betyder att jag nästan alltid är trött på dagarna och kvällarna, vilket suger. Jag ska försöka sova längre på sommaren.
Aja solen skiner i alla fall idag, vilket betyder att jag måste gå ut. Om jag får lite luft kanske jag kan koncentrera mig bättre på pluggandet senare.


Jag, Minna och Elsa på påsklovet,
hade inte blogg då och ville lägga in den

Amajnas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0