MOBILEN SÖNDER

Är hos min kära pappa och kollar gossip girl. Åkte hit för att min mobil nu officiellt sönder. Min ipod gick också sönder för ett tag sen. Vilket betyder att jag inte kan lyssna på musik. Jag lyssnar på musik hela tiden och det här betyder slutet på mitt liv. Jag har en annan mobil men den måste jag ha puk-kod till som jag så klart har slarvat bort. Nu är jag fast med min pappas gamla nokia. Får se hur länge jag överlever.


Mina heta mobilder som jag ska ha nu

Jag ska snart in till stan och träffa Minna. Vi ska plugga ute i solen. Försöka bli klara med so-arbetet. Sen ska jag sova hos Arya, som jag inte träffat sen i somras. Måste försöka få in lite mer plugg någon gång under dagen också. Får se om det funkar.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0