FÖR TRÖTT FÖR UTGÅNG, FÖR TIDIGT FÖR ATT SOVA

Tjohosan, hoppas ni njuter mer av det fina vädret än jag. Är för trött för att gå ut, sitter istället i sängen med öppet fönster. Det flyger massa fåglar fram och tillbaka utanför fönstret. Är rädd att någon av dem ska flyga in, då kommer jag få panik. Har faktiskt varit ute idag (stolt). Gick till Glitter och köpte två lädersnören. Efter som att jag redan har ett kunde jag, när jag kom hem, göra en fläta. Det blev billigare än att köpa en och jag la lite tid på det. Har nämligen inget att göra. Egentligen vill jag göra något men för att jag är så trött kommer jag inte komma iväg här ifrån för än imorgon. Vill bara att klockan ska bli lite mer så jag kan gå och lägga mig. Imorgon är det klassresa, bara över dagen men ändå. Jag ska ta massa bilder, som alltid. Lägger ut dem här om iphoto funkar då.

Jag i min nya klänning (också profilbild på facebook)
Flätan jag gjorde, kan ha den som armband och i håret :)

Nu har ni läst mitt inlägg, alltså gjort det viktiga på datorn för idag. Gå ut och njut av solen nu istället för att sitta kvar inne!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0