DAGEN I KORTHET

Onsdagar, den längsta dagen. På biologin idag skulle vi testa vilken blodtyp vi har. Berfin började le jätte mycket och när jag frågade henne vad det var sa hon: "Jag tänkte på Twilight". Hon är så söt. Jag och Ella satt hela lektionen med nålen i handen och försökte trycka in den i fingret men vi lyckades inte. Men det är inte så viktigt att veta vad man har för blod så det gjorde inget. Vi ska ha ett till biologi prov veckan innan vi slutar. Det är väldigt dåligt men vad ska man göra. På matten fick vi jobba ute med problemlösningar. Jag och Olivia löste en och en halv uppgift, de andra var för svåra. När det blir för mycket tänker jag bara att det inte är långt till sommaren och så blir jag glad. Sommaren kommer bli superbra.


Dagens outfit:
Skor från indiska, tights från H&M, grått linne från JC,
marinblå T-shirt med knappar från topshop, jenasacka från wrangler,
västa från vintageaffär på söder, vitt linne(som inte syns) från H&M,
jeansshorts(som inte heller syns) från topshop

Om man gör en ful min behöver man inte oroa
sig för att se bra ut, för då ska den vara ful

Agnes

Kommentarer
Postat av: C

Amina du är så död

2009-05-13 @ 20:01:54
URL: http://secondsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0