BRA SLUT PÅ SEG DAG

Pluggandet går inte så bra. Kommer lära mig franskan men kemin får jag göra med imorgon. Dagen som började segt slutar lyckat, som de flesta dagar. Vi åt supergod mat, pasta med någon sås, men det var ändå något av det bästa jag ätit. Jag och min kära moster bestämde oss för att vi skulle ta en bild på oss som vi kan ha som profilbild på facebook. Har nu tagit ego-bilder på oss ganska länge, många riktigt snygga, men alla var självklart bra. Vi valde i alla fall en av dem som nu finns på våra profiler. Jag har också beställt en grön, för att det är vår (och för den är snyggast), ipod suffle. Jag kommer få den om 8-12 dagar, underbart. Jag gillar dem inte så mycket men har inte råd och vill inte ha den ipod nano som finns nu. Det är ändå mac och då funkar allt. Är bara rädd att ta sönder den. Det är ju bara en klämma. Kommer möjligtvis ha en begravning åt min älskade gamla ipod nano som har varit sönder ett tag. Får se om det blir något av det. Aja snart kommer i alla fall Amina vara sig själv igen, med en hörlur i ena örat hela tiden. Läääängtar!


Bilden vi valde

Den söta ipoden som kommer vara min snart

Kommentarer
Postat av: shorre

höhö, vad hände till 'alla bloggare är så patetiska' ;) <3

2009-05-04 @ 22:42:36
URL: http://fmd.blogg.se/
Postat av: elsa

amina insåg hur patetisk hon var och då skaffade hon en direkt ;)

2009-05-05 @ 08:30:05
URL: http://mirei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0