BRA DAG

På morgonen försov jag mig så jag hann inte duscha men jag kom i tid till skolan. Vet inte om jag någonsin har kommit i tid så här många dagar i rad. När jag kom till skolan fick jag riktigt ont i magen, det kändes som att dagen skulle bli supertrist men sen blev den bra. Vet inte varför har bara varit väldigt glad idag. Sista lektionen var kemi och jag förstog inget, får plugga extra mycket till provet. Efter skolan drog jag med Berfin på stan. Hon ville verkilgen inte men jag sa att vi kunde köpa glass på donken och då följde hon med. Sen var vi i lite affärer och jag hittade en jeansjacka på zara som är hur fin som helst!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Minna

Amina, vi hade ingen skola den 23e.. så får jag fråga dig, vaf F** du pratar om? haha :) puss!

2009-05-24 @ 00:05:27
URL: http://minnabonds.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan förklara allt :) kolla det där som hon skrev om gjorde vi för väldigt länge sedan asså det var typ veckan innan kemiprovet eller något :P det har nog blivit något fel med inläggen :)

2009-05-26 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0