VAR TOG SOLEN VÄGEN?

Godmorgon! Solen har gömt sig bakom molnen idag men ska inte göra något speciellt ute så för min del gör det inget. Nu är vi i alla fall nästan klara med städningen här hemma. Jag och Maja bestämde oss för att det skulle vara fint här när mamma kommer hem, hon är nämligen fortfarande i Jönköping. Jag har även packat för ska åka med Elsa+familj till hennes mormor och morfar idag eller imorgon. Om vi inte åker idag sover jag hos henne inatt. Det kommer bli riktigt mysigt att följa med till Almunge. Har inte varit där på flera år. Tror det var där jag kollade på Titanic med Elsa för första gången, det är hennes favorit film så har sätt gen ganska många gånger efter det. Innan jag åker till Elsa ska jag och Maja gå och klippa oss. Hon har precis gjort det men är inte helt nöjd och jag behöver verkligen fixa till håret lite. Om det blir för kort vet jag inte vad jag gör så hoppas att det blir bra.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0